Առակներ|Translation project

— Ի՞նչ տարբերություն «դուր է գալիս» և «սիրում եմ» արտահայտությունների միջև։

— Երբ քեզ դուր է գալիս ծաղիկը, դու այն պոկում ես, իսկ երբ սիրում ես ծաղիկը, դու ամեն օր ջրում ես այն։

—What is the difference between the phrases <<I like >> and <<I love>>.

—When you like a flower you, you pick up it and when you love flower, you weather it every day.

 

 

 

wise man question <<friends how many species exist>>

-for,- answered,- species exist friends, as if they were food: Do You Need It evere days. species exist friends, dell are like drugs. look for them, when you feel bad: species exist friends, who say that illness: they are yours look. Species exist friends, which are like air: You do not see them, but they are always with you.

Իմաստուն մարդուն հարցրեցին. «Ընկերության քանի՞ տեսակ գոյություն ունի»

— Չորս,-նա պատասխանեց,- կան ընկերներ, որոնք ասես սնունդ լինեն. դու նրանց կարիքն ունես ամեն օր։ Կան ընկերներ, ովքեր դեղի նման են. փնտրում ես նրանց, երբ քեզ վատ ես զգում։ Կան ընկերներ, որոնք ասես հիվանդություն լինեն. նրանք իրենք են քեզ փնտրում։
Կան նաև այնպիսի ընկերներ, որոնք օդի նման են. նրանց չես տեսնում, սակայն նրանք միշտ քեզ հետ են։

Оставьте комментарий